torsdag 3. januar 2013

ROMJULS JOBBING!

2. Juledag satt vi atter kursen til fjells for å fortsette med å panele div. vegger og tak. Beisingen er jeg foreløpig ferdig med. Så nå kan vi begge konsentrere oss om å slå opp panel. Det er jo best når man en to om den jobben. Spesielt i takene.

På lørdagen kom ungdommene Elisabeth, Marius og Anders opp for å hjelpe til. Anders var med papsen på loftet og fikk opp panel på halve taket. Elisabeth, Marius og jeg satte i gang å skru sammen skrog på kjøkkeninnredningen og ble nesten ferdige med det.

Søndag tok jeg rett og slett en pause for å hvile slitne armer, mens Jan gikk i gang med å legge rør til sentralstøvsugeren. Det er godt med alt som er gjort :-) På ettermiddagen kom min storesøs med familie opp for å feire nyttår.

Nyttårsaften ble det bare jobbet noen får timer, før vi satte kursen bort til min søsters hytte for å innta et deilig nyttårsmåltid. Neste nyttår er det våres tur til å diske opp for dem i vår egen hytte :-)

Så det ble siste innspurt for i år :-) GODT NYTT HYTTE ÅR :-)






Julestemning hos min søsters hytte


Kristine og Karoline lager snøhytte :-)

Anders er i gang med taket på loftet sammen med.....

papsen :-)

Elisabeth og Marius monterer kjøkken

6 kommentarer:

  1. Herlighet som det går unna! Tror vi også må finne oss noen ungdommer ;-) Fint blir det i hvert fall! Gleder meg til å se det "live". Panelfargen så nydelig ut på dette kjøkkenbildet

    SvarSlett
  2. Godt nytt år!
    Så godt å kunne få brukt late juledager til å jobbe med det man ivrer mest for akkurat nå! Følger bloggen videre! :)

    SvarSlett
  3. Wow.. Allerede begynt på kjøkkeninnredningen:) så kjekt då!! Komt langt på vei nå.. Kor tid ser dere for dokke at hyttå e ferdig?

    SvarSlett
  4. Ja det kommer seg :-) Nå får vi ikke vann før snøen smelter, så vi trenger ikke stresse med å bli ferdige før det. Men når våren kommer flytter vi nok inn :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Sant det ja.. Då blir det mye å glede seg til framover:)

      Slett